Під час Кривавого місяця сім'я з Каліфорнії побачила перевертня

21 січня 2019 року користувачка сайту Reddit поділилася історією про те, як у ніч Кривавого Місяця вона та її родина зустріли істоту, схожу на перевертня.

"Минулої ночі я, мій чоловік і наш 8-річний син вирушили в похід на півдні Каліфорнії. Ми ходимо цим туристичним маршрутом вже 13 років. Деякі стежки ведуть до печер, інші до усамітнених пляжів, ми вирішили піти до пляжу.

Близько 4.30 ночі ми пішли пішки по стежці, а потім побачили Місяць. І цей Місяць був таким величезним, я ніколи нічого раніше не бачила. Я навіть зробила кілька фотографій її.

Було пів шостого, коли ми пішли по іншій стежці і ми були там не одні, зустрічалися й інші сімейні мандрівники. У якийсь момент я задивилася на Місяць, а чоловік і син втекли далі вперед.

І ось, коли ми всі троє знову йшли по стежці, мій чоловік раптом побачив високу і абсолютно чорну людиноподібну істоту, що стоїть на двох ногах. Воно перебувало з боку сина і було від нього всього на відстані близько 9 метрів.

У той момент, коли ця істота помітила, що мій чоловік її пильно розглядає, вона раптом впала на четвереньки і стала виглядати як тварина, а потім кинулася бігти геть.

Мій чоловік закричав сину підійти до нас, а потім він почав кричати, що він побіжить переслідувати цю істоту. Сама я боюся собак і я вирішила, що він побачив небезпечну бродячу собаку.

Однак чоловік сказав «Це не собака, воно куди більше, розміром з ведмедя!». Однак він запевняв, що коли воно стояло на двох ногах, силует у нього був в точності людський. А ще він сказав, що ця істота була чорнішою за саму темряву.

Ми всі троє стояли немов в ауті, налякані і не знаючи, чого чекати далі. Ми перебували посеред туристичної стежки в пустошах, де працював лише телефон служби порятунку. І тепер ми були абсолютно одні, поруч нікого з людей видно не було.

Ми так налякалися, що вирішили по швидкому йти назад до нашої машини. Але це означало, що ми знову повинні пройти повз те місце, де чоловік побачив цю істоту.

Чоловік сказав, що воно побігло вниз по стежці, але коли ми повернулися, то побачили сліди які вели ліворуч від стежки. Але потім ми побачили як темна фігура кинулася в праву сторону від стежки.

Там був паркан і воно повинно було перестрибнути його, щоб продовжувати свій шлях. Ми не бачили як воно перестрибує паркан і більше нічого не бачили і не чули. Чоловік сказав, що воно просто зникло.

Ми продовжили зворотній шлях і були насторожі, чекаючи кожного шороху. Нарешті ми дісталися до стоянки, а потім син сказав, що побачив як осторонь від нас щось крадеться. Він хотів побігти туди, але ми його не пустили.

Ми все ще були в шоці і тієї ночі спали всі в одній кімнаті. Син сказав, що він відчував, що ця істота йшла за нами по стежці.

На ранок у новинах ми почули про те, що це була ніч Кривавого Місяця і тепер ми на 90% переконані, що бачили перевертня.

Більш того, це місце зі скелями відомо тим, що тут раніше загинуло багато людей. Вони або падали зі скель або тонули на пляжі ".